woensdag 25 juni 2014

Bolle Buiken Beurs..



Ik ben super blij! Want 20 augustus ga ik voor het eerst op een beursje staan!! :)
Ik wilde al heel lang een keer op een fair, braderie of iets dergelijks gaan staan met mijn gehaakte spulletjes, lijkt me super leuk! Maar is er nog nooit van gekomen, ook omdat ik niet zo goed wist hoe je daar in rolt. Nu kreeg ik een paar weken geleden een mailtje met de vraag of het mij leuk leek om op de Bolle buiken beurs te komen staan. Het is een klein beursje voor zwangere en moeders en het word dit jaar voor het eerst georganiseerd. 
Natuurlijk, ik was gelijk helemaal enthousiast! :)
Ik ben inmiddels al druk bezig met allerlei dingen te haken. Ik heb zoveel ideeën, ik hoop dat het me lukt om een goede voorraad van alles te maken. Ik ga maken; dekentjes, speenkoorden, rammelaars, mutsjes, schoentjes, knuffeldoekjes..
(Als jullie nog leuke ideeën hebben, laat het gerust weten! :))


Fijne dag!
x Angel


2 opmerkingen: