zondag 19 januari 2014

Even wat anders..

Vandaag even wat anders als haken, maar zeker niet minder leuk!
Ik ben druk bezig met het eerste fotoboek van mijn zoontje.
Heerlijk om al die foto's uit te zoeken en lekker te freubelen.

Ook heb ik zijn geboortekaartje ingelijst.
hier het resultaat;


Het lijstje kocht ik bij Ikea.

plak spulletjes

foto's sorteren




Ik moet nog heel veel (en hij is pas 9 maanden -__-), maar al een goed begin kunnen maken!
Wat veel foto's en zo leuk om alles weer terug te zien, lijkt alweer zolang geleden..
Wat gaat het toch snel allemaal!!

Ik ga nog even verder, fijne avond!
Groetjes Angela



2 opmerkingen:

  1. geniet er lekker van!! Het gaat allemaal zoooo snel met die kinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat ik weer een nieuwe, frisse, jonge, blog kan volgen. Leuke spulleztjes liet je al zien. Ben benieuwt naar meer...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen