vrijdag 4 april 2014

Verjaardagskroon en win-actie!!

Kleine man is bijna jarig en omdat hij jarig is op 'Koningsdag' maakte ik deze verjaardagskroon!


Het patroon vond ik hier. Ik heb hem zelf alleen iets aangepast zodat je kroon wat hoger werd!


Ook maakte ik nog een leuke Paashaas..

Is tie niet leuk?? Nou ik heb goed nieuws!!
Op mijn facebookpagina AngelsHandmade heb ik een leuke win-actie waar je deze paashaas kan winnen! Wil je ook kans maken? neem gauw een kijkje, zondagavond maak ik de winnaar bekend!

Fijn weekend allemaal!!
Liefs,
Angel

12 opmerkingen:

  1. Wat mooi die kroon en alvast gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag,
    Dat konijn geweldig.
    Groeten Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief hoor die paashaas , heb je dit patroon zelf gemaakt ? of is het een kooppatroon, zou willen weten waar je deze hebt gekocht

    Groetjes
    diane
    www.creadiva;be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor, is een gratis patroon! :) Ik heb het patroon van een Facebookpagina waar ik lid van ben. 2 blog berichten terug staat de link. Maar ik wil hem evt. ook naar je toe sturen via de mail. Ik heb hem op m'n laptop staan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo mooi! Zou je hem misschien ook naar mij willen/kunnen doorsturen ��

      Verwijderen
    2. Zo mooi! Zou je hem misschien ook naar mij willen/kunnen doorsturen ��

      Verwijderen
  4. Your bunny filled with chocolate eggs is gorgeous - I love the buttons in your header picture - very nice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello,
    I'm absolutely inlove of this cute bunny-bascket.
    Would you be so kind to, send it to me too please?!
    elenishandmade@gmail.com
    Thanks a lot in advance and congrats for all the beautifull work ... you're golden handed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ik het patroon van paashaasje ook ktijgen aub. sandravd54@gmail.com
    Alvast bedankt
    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Angel,
    Is het mogelijk om ook het patroon van de mooie paahaas te ontvangen curason1963@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen