zaterdag 29 maart 2014

Paashaasjee..

Om vast een beetje in de paas sfeer te komen maakte ik dit leuke paashaasje met mandje waar je eitjes in kan doen!


Het patroon vond ik op een Facebook pagina waar ik lid van ben (hier).
Voor degene die het patroon ook graag zou willen maar geen Facebook heeft of niet lid wilt worden van de groep, stuur me gerust een mailtje (angelshandmade@hotmail.com), ik heb het bestandje op mijn laptop staan!

Fijn weekend allemaal,
Wij gaan lekker genieten van het prachtige weer!

Liefs,
Angel

5 opmerkingen:

  1. Oh echt superleuk! lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig!! Ik ben gelijk lid geworden van de groep.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Ik vind je gehaakte paashaas bakjes erg leuk. Zou je mij het patroon willen sturen? Ik kan hem niet vinden en de Facebook pagina bestaat niet meer 😔.
    Groetjes Hendriët (Hendriet1988@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goeden dag zou ik ook het patroon mogen van u ik hoor graag van u vrg maria

    BeantwoordenVerwijderen